فعلاً بدون نام
فعلاً بدون نام

فعلاً بدون نام

سلام دوباره به بلاگ اسکای

خب. ما اومدیم اینجا. نه. اینجا بودم و به‌طور خصوصی و با رمز می‌نوشتم. اما حالا بدون رمز می‌نویسم. وبلاگ بلاگفا رو هم فعلاً  دارم. البته احتمال داره اونجا رو یا جمع کنم یا نگه دارم بدون کامنت با نوشتن مطالب خاص اونجا. آره. اینجوری بهتره. نگه‌اش می‌دارم. از اول بلاگفا اونجا بوده‌ام. از دیماه هزار و سیصد و هشتاد و سه. به‌هر حال، دوستان من خوش اومدید. قدم رنجه کردید.
نظرات 2 + ارسال نظر
اخمو سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:59 ب.ظ

خوبه! مبارکمون باشه این اکتشاف بدون زحمت

باز هم خدمت میرسیم. یا علی.

سلامت باشید. زین پس راحت‌تر از آپ ما با خبر می‌شید.
خدمت از ما است. ماست نه.

آلوچه سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:31 ب.ظ

چرا ایجوریه؟
خوبه ولی. موارکه.

مرسی. خوش اومدید.
چی جوریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد