فعلاً بدون نام
فعلاً بدون نام

فعلاً بدون نام

برتری خفیف در این روزها برای من

گلایه؟ خواستم گلایه کنم از قطعی اینترنت، گفتم نه. مثبت فکر کنم. افکارم رو متمرکز کنم به سمت مثبت محور مختصات برتری خفیف "دارن هاردی". اگه سمت مثبت محور باشم نم نم مثبت‌تر می‌شم و پیشرفت حاصل می‌شه. نمی‌خوام خودمو گول بزنم. دیگه سنی از من گذشته. این روزها در ذهنم مطالب و نکات انگیزشی که طی سال‌های متمادی خونده‌ام مرور می‌شه. می‌گم این قطع شدن اینترنت هم فرض کن یه شکسته دیگه‌ است برات و بیا ازش درس بگیر و از فرصت ایجاد شده استفاده کن. حداقل استفاده‌اش همین مرور دانسته‌ها و بازیابی خودمه.

پی نوشت: 26 آذر 98 نزدیک یک ماه بعد از این پست.
حالم خوبه. عالی. همین رویه به من کمک کرد. روحیه‌ام حفظ شده و بهتر هم شده. به لطف خدا. شکر و سپاس بی حد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد